๐Ÿ’™ Facebook-reacties: hoe ze werken, wat ze zijn en hoe de ๐Ÿค—-zorgreactie-knop het spel verandert ๐Ÿ’œ

Facebook stelt zijn rol in als een wereldwijde connector te midden van een wereldwijde pandemie. Met meer dan een derde van de wereldbevolking op Coronavirus Lockdown, vertrouwen veel mensen op sociale media-apps om te communiceren met vrienden en familie die ver weg wonen. Als ’s werelds grootste sociale media-platform doet Facebook het beste om mensen bij elkaar te brengen, door uit te rollen, mensen kunnen gebruiken om liefde en ondersteuning te tonen. In feite is een van de meest recente inspanningen de zorgreactie-knop, de nieuwste toevoeging van de sociale media-platform aan de groeiende lijst van Facebook-reacties.

Zorgreacties op Facebook

Of je nu liever chat met je vrienden via Facebook Messenger, of je bent meer in het plaatsen van dagelijkse updates en Facebook-reacties op je muur, de zorgreactie van Facebook is er om mensen van je geliefden te vertellen. In het geval dat je je afvraagt โ€‹โ€‹waarom, het is omdat Facebook er twee versies van het eruit brengt! Er is een geel gezicht dat een roze hart koestert voor de Core Facebook-service, terwijl in de Messenger-app de zorgreactie wordt weergegeven als een pulserend, paars hart.

Voor de kerndienst zit de zorgreactie naast andere Facebook-reacties. De andere reacties tonen liefde, verdriet, woede en andere emoties in reactie op video’s, afbeeldingen, berichten, opmerkingen of andere inhoud. Om de zorgreactie op Facebook te gebruiken, houdt u de knop op om andere Facebook-reacties te bekijken. Tik vanaf daar de reactie die u wilt kiezen.

Zorgreacties op Facebook Messenger

De zorgreactie op Facebook Messenger werkt als een update naar het reeds bestaande hartemoji. Het is als een alternatieve, “hogere” versie van het hart Emoji. Als je wilt dat de zorgreactie op Facebook Messenger verschijnt, geef dan het hart Emoji een lange pers. De app vraagt โ€‹โ€‹dan de gebruiker als u het bestaande hart wilt vervangen door de nieuwste zorgreactie. Zodra je ja zegt, verschijnt het geanimeerde, pulserende paarse hart!

Zorgreacties ongedaan maken
De zorgreactie ongedaan maken op Facebook of Facebook Messenger volgt hetzelfde proces als het ongedaan maken van andere Facebook-reacties. Het proces is vergelijkbaar met hoe u een foto of Facebook-post zou in tegenstelling tot een dubbele klik op mobiel of desktop in het reactiegebied om ongedaan te maken.

Bekijk de zorgreactie
Wil je zien of je zorgreactie is opgedoken, of als een Facebook-vriend de zorgreactie heeft gebruikt? Doe hetzelfde wat je doet met de andere Facebook-achtige knop. Denk eraan hoe je over een bericht zou hangen om te zien of iemand je status of foto of video leuk vond die je onlangs hebt gepost? Doe gewoon hetzelfde met de zorgreacties Emoji. Hover over het reactiesgebied om te zien welke mensen de zorgreacties Emoji hebben gebruikt om zichzelf uit te drukken.

Facebook’s aankondiging over de zorgreactie

Op 17 april 2020 kondigde Facebook’s EME Communications Manager Alexandru Voica de rollende uit de Care Emoji aan in een reeks tweets vrijgegeven op zijn Twitter-account. “We lanceren nieuwe zorgreacties op Facebook-app en Messenger als een manier voor mensen om hun steun met elkaar te delen tijdens deze ongekende tijd,” Tweted. “We hopen dat deze reacties mensen extra manieren geven om hun steun te tonen tijdens de # Covid19-crisis,” zei Alexandru in dezelfde Tweet
In gerelateerd nieuws, Fidji Simo, vice-president van het product op Facebook, een back-up van de verklaring van Alexandru. Ze vertelde de media die ze dachten dat ze een nieuw hart Emoji loslaten om hun gebruikers te helpen doormomenten in hun leven te komen als het gebruik van het gebruikelijke hartsymbool regelmatig hart niet genoeg is (we zullen niet liegen, we kregen een beetje verstikt na horen Dat ).
“Deze huidige crisis toont echt een reeks mensen die worstelen met heel verschillende dingen,” deed Fidji in een interview met de media. “Mensen die ziek zijn of ziek zijn, mensen die hun baan verliezen. Mensen die hun kinderen thuis zijn. Iedereen heeft nu iets in hun leven dat ondersteuning vereist. ”
We zijn het daar niet mee eens. We leven in ongekende, onzekere tijden. Het Coronavirus blijft het leven over de hele wereld toestaan. 165.059 Mensen zijn al uit het virus gestorven, terwijl velen hun baan verloren. Enge tijden, maar we mogen geen hoop verliezen. Het is tijd voor ons allemaal om op te stappen en te doen wat we kunnen om het virus te stoppen, zelfs met iets zo eenvoudig als het gebruik van een zorgreactie Emoji.

Waar de zorgreactie te vinden

Jeuk om de zorgreactie op uw apparaat te proberen? Volgens Facebook is de Care Emoji deze week beschikbaar op zowel desktop- als mobiele apps, en de uitrol vindt plaats over de hele wereld. Hij ging echter niet naar details of het voor het eerst op smartphones of iPhones zou verschijnen, enz. We moeten gewoon wachten en onze apparaten van tijd tot tijd bekijken.
Als dingen lang duren, laten we er gewoon geduldig over zijn, we zijn er zeker van dat het het wachten waard is! Het is de eerste uitbreiding van de emotionele reactie emoji van Facebook in meer dan vier jaar. Ja, vier jaar! In 2015 breidde Facebook de originele thumbs-up “zoals” -knop uit en voegde vijf nieuwe Facebook-reacties toe, liefde, verdriet, woede, de lachende reactie en de “wauw” of verraste reactie.
Hier hopen dat het nog vijf jaar zal duren voordat een nieuwe Facebook-emotionele reactie emoji verschijnt! Facebook-reacties brengen emotie naar Facebook-palen en gesprekken, ze maken onze digitale interacties zo leuk en kleurrijk! Kun je je voorstellen dat je met iemand op Facebook wilt praten zonder het? We kunnen niet! Welke andere emoties zou je willen zien als een emotionele reactie emoji op Facebook?

Hoe Facebook-reacties uw feed beรฏnvloeden

In het geval dat je bent vergeten, of misschien kwam je even opdagen met alles wat er in de wereld gebeurt, wat het geval ook ook is, we nemen dit moment om je eraan te herinneren dat je op verantwoorde wijze Facebook kunt gebruiken. FACEBOOK Moniteert gebruikersactiviteit – wat u post, deel, zelfs wat u leuk vindt en reageert op.

Hoe reacties van invloed zijn op Facebook-algoritmen

In 2016 hebben Facebook bevestigde Facebook-reacties Buttons beรฏnvloeden de manier waarop uw nieuwsfeed wordt weergegeven. Facebook plaatst facebook meer gewicht op Emoji-reacties dan het leuk vindt om te bepalen welke inhoud bovenaan uw nieuwsfeed moet worden weergegeven. Dus, als je een hart of een WOW-smiley op een paal plaatst over de nieuwe single van Taylor Swift, verwacht je meer dingen over Taylor te zien op je nieuwsfeed.
Facebook verstrekte meer details over de openbaring via een verklaring die is vrijgegeven aan de media: “In het afgelopen jaar hebben we gevonden dat als mensen een reactie op een bericht achterlaten, het een nog sterker signaal is dat ze die post dan willen zien Als ze een dergelijke op de paal verlieten. We zijn dus bij het bijwerken van de nieuwsfeed om reacties een beetje meer te wegen dan houdt bij rekening houdend met hoe relevant het verhaal is voor elke persoon. ”
Dit is logisch als je erover nadenkt. Liefde, woede, verdriet en verrassing zijn sterkere emoties dan gewone interesse. Bovendien, reageren met een reactie zorgt voor meer inspanningen dan alleen op de NET-knop tikken, toch? Dat gezegd hebbende, betekent het als je een boze reactie op een paal over prostitutie plaatst, zul je minder van het onderwerp in andere berichten zien? Niet precies.
In dezelfde verklaring heeft Facebook onthuld dat alle reacties hetzelfde gewicht hebben, wat betekent dat de algoritmen van het nieuws niet zijn gebaseerd op of u reageert met “liefde” of “triest” of “boos”. Dus, als de Kardashians je irriteren om geen einde te maken, en je wilt er geen tijd over horen, misschien zou het het beste zijn om gewoon nieuws over hen op je Facebook-pagina te negeren.

Letten merken en marketeers op Facebook-reacties?

Het antwoord daarop is รฉรฉn groot ja. Als u een Facebook-adverteerder bent, kunt u een uitsplitsing van Facebook-reacties op uw Facebook-advertentiemanager of op uw Facebook-fanpagina-inzichten bekijken. U ziet in het tabblad Notificaties van die tools de reacties die mensen hebben op uw berichten, en u kunt ook een snelle samenvatting krijgen van reacties, aan de bovenkant van uw Facebook-pagina.
U moet echter onthouden, omdat alle Facebook-paginalen openbaar zijn, uw Facebook-reacties is TALLE niet privรฉ-info. Iedereen kan het uitsplitsing van Facebook-reacties op uw Facebook-fan-pagina zien, inclusief concurrenten van uw merk, mensen die geen admins zijn, en mensen die geen fans van uw Facebook-pagina zijn. En, het werkt ook op beide manieren, u kunt ook naar andere Facebook-fan-pagina’s gaan en de uitsplitsing van reacties op hun berichten zien, ook.

Facebook-reacties voor speciale gelegenheden
Het groeit nooit oud … het leuke en warm, fuzzy gevoel dat je krijgt wanneer Facebook speciale gelegenheden viert zoals Halloween of Moederdag met jou. In 2016 stapte het Social Media Platform hun Facebook-reacties-game op door Facebook-reacties voor speciale gelegenheden los te laten, zoals een paarse bloemreactie om Moederdag te vieren. De paarse bloem stond voor het woord “dankbaar”. Wanneer Facebook-gebruikers de paarse bloemreactie gebruikten, werkte het symbool als een gebaar van dankbaarheid aan alle moeders.
Facebook-reacties voor Moederdag

Een jaar later voegde Facebook verschillende andere manieren toe om dank je te zeggen aan moeders op Moederdag. Gebruikers kunnen een gepersonaliseerde kaart sturen, delen een kaart op hun nieuwsfeed, voegden moeder-thema-frames of maskers toe aan hun foto’s. Bovendien kreeg gebruikers van de mobiele versie van Facebook verschillende maskers en frames van Mother’s Day-thema’s aan hun foto’s toe.

Facebook-reacties voor Halloween

Een ander voorbeeld van Facebook-reacties uitgerold door Facebook voor speciale gelegenheden was toen het sociale mediaplatform de Emojis van Halloween-thema in oktober 2016 vrijgegeven. Facebook-gebruikers kwamen echt in de Halloween-geest toen ze een illustratie van een pompoen zagen, vervang de Facebook-reactie op “boos op” boos , “Een foto van Frankenstein vervangt de Facebook-reactie voor” SAD “, een beeld van een heks vervangen de Facebook-lachende reactie Emoji, en een Ghost vervangt de” WOW “Emoji.
De leuke en spooky Facebook-reacties verschenen op alle berichten, zowel publiek als persoonlijk. Ze waren ook terugwerkend, als je een wow emoji een week geleden hebt gebruikt om te reageren op de sexy outfit van je vriend, veranderde het in een ghost emoji! Facebook introduceerde ook Halloween-thema-filters voor zijn live video’s.
Facebook-reacties voor trekkinkjes

In september 2016 gaf Facebook Star Trek-fans een beetje traktatie door de knoppen en reacties van Star Trek-thema’s en reacties vrij te geven om het 40-jarig jubileum van de franchise te vieren. De Love Facebook-reactie-knop veranderde in een vulcan salute, de lachende Facebook-reactieknop werd Captain Kirk, de “WOW,” reactie veranderd in een kleine foto van de heer Spock, terwijl de boze Facebook-reactie in het geribbelde voorhoofd van een woedende Klingon is gemuteerd strijder.
Star Wars Facebook-reacties

Afgelopen december bezocht de force Facebook om de film Star Wars te promoten: de opkomst van Skywalker. Alleen voor een korte tijd, Facebook vrijgegeven Star Wars-thema Facebook-reacties, stickers en andere effecten. Maar ze waren alleen beschikbaar op de Messenger-app van Facebook. De stickers en Facebook-reacties draaiden gebruikers in populaire Star Wars-personages, Star Wars-fans kregen de kans om te huilen als C-3PO, lacht als Finn, word boos als KYLO, of handelen verrast zoals Rey.
Disney kwam ook uit met Limited Edition Star Wars-thema-AR-effecten die verschijnen wanneer Facebook-gebruikers foto’s, selfies of op video-oproepen staan.

Conclusie

Wanneer Facebook zijn reacties opties in 2015 lanceerde, bleek het een geweldige tool voor marketeers. Zakenlieden, ondernemers, beroemdheden, beรฏnvloeders en zelfs politici hebben een andere manier geleerd om inzicht te krijgen van Facebook-gebruikers. Via Facebook-reacties ontvingen Beroemdheden en ondernemers informatie over het soort inhoud dat hun publiek aangetrokken is tot, hoe hun publiek denkt, en welk type inhoud hun publiek reageert op het meest.
Facebook geeft terug

Dat is geweldig nieuws, en het lijkt erop dat we de komende jaren meer merkgerelateerde Facebook-reactioncampagnes zullen zien. Echter, met alles wat er in de wereld gebeurt, hopen we dat Facebook ook functies uitziet die vergelijkbaar zijn met de zorgreactieknop, ook, om het bewustzijn te vergroten over mondiale kwesties, zoals Coronavirus-gerelateerde stickers die mensen opdoken om hun handen te wassen, of Facebook-reactiesymbolen over het redden van de omgeving, of de armoede reduceert!
Suggereer Facebook-functies

Als je je op dezelfde manier voelt, laat je voices horen! U kunt Facebook-feedback geven over een voorgestelde functie door naar Facebook-helpcentrum te gaan. Om er te komen, gaat u naar uw account en klikt u op de knop Afbeelding als een vraagtegel bovenaan uw Facebook-pagina. U ziet dan het vervolgkeuzemenu en boven aan het menu ziet u de woorden “Helpcentrum”. Klik op dat.
Ga naar beneden op de Helpcentrumpagina. Klik aan de linkerkant, vlak bij de onderkant, klik op Help Community bezoeken. Zodra u er bent, typt u “Feedback geven” op de zoekbalk bovenaan de pagina. Je gaat dan naar Facebook-feedbackpagina. Klik op de link voor het geven van feedback voor het Helpcentrum, typ je suggestie gewoon!
Wie weet? Facebook zou je idee kunnen gebruiken en je er zelfs voor krediet! Met bijna iedereen op Facebook Tegenwoordig zal een daad vergelijkbaar met dat een lange weg gaan om onze wereld te genezen en te redden.

Search Emojis: