Hoe de ๐Ÿ˜‚ lachen emoji en andere vergelijkbare emojis kunnen ๐Ÿ˜€ humaniseren op uw merk op sociale media ๐Ÿ“ฑ

Vele jaren geleden zouden de meeste bedrijven ineenkrimpen bij de gedachte om emoji’s te gebruiken om hun producten op de markt te brengen. Linguรฏsten over de hele wereld beweerden dat Emoji de dood van het Engels – en veel internetgebruikers geloofden. Deze taalexperts bekritiseerden Emojis, zeiden dat alleen luie mensen emoji’s gebruiken, mensen die te lui zijn om zich precies met woorden uit te drukken. Waarom het woord “LACHY” typt, wanneer u een lachende emoji kunt plaatsen? Waarom zeg ik zelfs de woorden: “Ik huil,” wanneer je gewoon een ๐Ÿ˜ข huilend gezicht emoji kon zetten om je punt over te brengen?

Die Doomsday Linguists leverden een overtuigend argument, maar de jongen, waren ze verkeerd. Het zou niet verrassend zijn als de online artikelen die deze verklaringen publiceerden te maken hadden met meer dan รฉรฉn ๐Ÿ˜‚ lachen emoji of ๐Ÿ˜€ grijnzende gezicht emoji in hun opmerkingen sectie. Als ze alleen in de toekomst kunnen springen, zouden ze waarschijnlijk hun mond hebben gesloten!

Emojis neemt sociale media over

Snel vooruit naar het jaar 2020. Emojis zijn overal. In feite zijn ze een te grote vorm van een culturele kracht omgezet om te negeren. Ze zijn aanwezig in elke vorm van digitale communicatie, van e-mail, naar Skype, naar Telegram en zelfs WhatsApp. Emojis nemen de wereld van sociale media over. Veel platforms herzien hoe ze werken, die hun systemen aanpassen om specifiek te reageren op dit communicatieve fenomeen. In tegenstelling tot de voorspellingen van de linguรฏsten, zijn de Engelse taal, en vele talen over de hele wereld nog steeds en schoppen, ze zijn niet dood, in feite leven ze harmonieus met Emoji’s.
Misschien misten die oude schoollinguรฏsten en zakenmensen het merkteken van wat Emojis echt zijn, dus we zijn hier om het uit te leggen. Wanneer je online met iemand praat, zie je de gezichtsuitdrukkingen van de mensen die je praat. Er is geen emotionele context aanwezig. Emojis zorgt daar voor. Ze reproduceren de vitale kenmerken van menselijke communicatie, kenmerken die aanwezig zijn in de eigenlijke wereld, maar vermist in een digitale omgeving.

Emojis boost sociale media-berichten
Facebook

Eerder noemden we hoe Social Media-platforms hun functies aanpassen aan Emoji’s. Een voorbeeld hiervan is de goedkeuring van Emoji-reacties van Facebook. Voordien had Facebook alleen gebruikers toegestaan โ€‹โ€‹om met inhoud te communiceren via een “like”, met behulp van de ๐Ÿ‘ duimen Up Emoji, of laat een reactie achter. Nu zijn er Emoji-reactie-opties voor “Love”, met behulp van de โค๏ธ Red Heart Emoji, “Haha,” met behulp van de lachende emoji of ๐Ÿ˜† grijnzende loensgezicht, “verdrietig,” het ๐Ÿ˜ข huilde gezicht emoji, en recentelijk, de zorg emoji. Hierdoor kunnen gebruikers onmiddellijk een emotionele reactie geven. De overgang is erg handig voor digitale marketeers. Nu kunnen ze onmiddellijk de feedback van een specifieke post van een meer subjectieve weergave meten.

Bijvoorbeeld, fast-food chain Wendy’s geplaatst een foto van hun berry burst chicken salade en berry cherry fruit thee op hun Facebook-pagina. Het was een platte lay-shot, geplaatst bovenop een kantoortafel met notebooks, een oortelefoon en een laptoptoetsenbord bovenop. De post ontving meer dan 3.000 liefdesreacties en meer dan 3.000 likes, meer dan hun andere gebruikelijke voedselposten – foto’s van Nuggets, Hamburgers. Dit betekent dat hun publiek meer aangetrokken is tot esthetisch aangename berichten en gezonder voedsel. Bovendien zijn ze het meest waarschijnlijk yuppies of kantoormedewerkers.

Twitter

Twitter heeft ook op de Emoji-bandwagon gesprongen. Wist u dat Twitter al snel adverteert om gebruikers te targeten op basis van het type, vriendelijke en frequentie van Emojis-gebruikerspost? Als u bijvoorbeeld het โค๏ธ Red Heart Emoji van maandag tot vrijdag gebruikt, ziet u eenmaal per dag om 12.00 uur, en u ziet plotseling een shampoo-advertentie op Twitter, de kans groot is, mensen die het โค๏ธ Red Heart Emoji, op precies dezelfde tijd gebruiken En op dezelfde dagen, zal ook dezelfde shampoo-advertentie zien.
Samenvattend helpen Emojis meer geavanceerde gebruikersgegevens aan marketeers en adverteerders. Ze bieden een extra dimensie van informatie met betrekking tot de demografie en gedragspatronen van een gebruiker. Uiteindelijk zullen de typische emoji-reacties van een persoon en emoji-berichten binnenkort je veel vertellen over hun attitudes, gedachtenpatronen, zelfs hun koopgedrag. Zelfs nu helpen Emoji’s marketeers om gebruikersreacties op de inhoud die ze distribueren beter te begrijpen. Welk twitter doet, die we hierboven beschreven hebben, is daar een perfect voorbeeld van.

Emojis humaniseren je merk

Emojis Help-merken interpreteer de gegevens van hun gebruikers op sociale media, maar dat is niet alles wat ze kunnen doen. Beteken je dat ze ook je merk kunnen humaniseren? Emoji’s bieden de menselijke aanraking. Ze communiceren emotionele interesse met visuals en kunnen op de diepstrategische manieren van een merk aangaan.
Wist u dat Facebook-berichten met Emojis 57% meer likes en 33% meer reacties en aandelen ontvangen dan berichten zonder emoji’s? Terwijl tweets met Emojis een 25% hogere verlovingssnelheid hebben. Is dat niet geweldig? Met zoiets is het een must voor elke ondernemer om Emojis in hun voordeel te gebruiken.
Maar er zijn een paar regels om in gedachten te houden tijdens het gebruik ervan, en dat is precies waarom we hier zijn, om u te laten zien hoe.

Tips voor het humaniseren van uw merk met Emojis

Humor is een eenvoudige en effectieve manier om de aandacht van uw publiek te krijgen. In feite bevatten steeds meer merken humor op hun sociale kanalen. Het maakt niet uit hoe oud je bent, of welk land je hagel, we zijn er 100% zeker van dat je het leuk vindt om te lachen. Maar je moet wijselijk humor gebruiken.
De drie factoren om in gedachten te houden bij het gebruik van humor zijn informatie, plezier en controle. Laten we beginnen met de eerste, informatie. Uw Social Media Post moet informatief en niet alleen grappig zijn. Je publiek moet ook iets leren over je merk. U moet de betekenis van de emoji’s kennen die u zult gebruiken. Sommige emojis bevatten een verborgen betekenis, soms zelfs een seksuele betekenis, en als je niet weet dat de exacte betekenis van de emoji’s je gebruikt, kun je onbewust de reputatie van je merk beschadigen.
Je zult vaak zien dat het ๐Ÿ˜‚ lachen emoji of ๐Ÿ˜€ grijnzend gezicht Emoji, en andere grappige emojis in humoristische advertenties, om voor de hand liggende redenen, en we moedigen je ten zeerste aan om ze te gebruiken. Maar voordat je dat doet, bekijk dan onze opfriscursus van enkele gebruikte lachende emoji’s om je aan de gang te krijgen.

Grijnzend gezicht emoji

Het ๐Ÿ˜€ grijnzend gezicht Emoji is een illustratie van een geel gezicht met een grote glimlach. Deze emoji geeft plezier, humor of goede gejuich. Op sommige platforms zien gebruikers de boventanden en de tong van de Emoji. Varianten van het ๐Ÿ˜€ grijnzend gezicht Emoji zijn ๐Ÿ˜ƒ grijnzend gezicht met grote ogen Emoji en ๐Ÿ˜„ grijnzend gezicht met lachende ogen emoji, ze hebben allemaal dezelfde glimlach, maar met meer expressieve oogvormen.

Gezicht met tranen van vreugde emoji

De ๐Ÿ˜‚ lachen emoji of ๐Ÿ˜‚ gezicht met tranen van vreugde Emoji laat een gezicht schreeuwen met vreugdevol gelach. Dit ๐Ÿ˜‚ Laughing Emoji is zo populair dat het 1e in de lijst staat van de meest populaire Emojis allereerst. Het ๐Ÿ˜‚ gezicht met tranen van vreugde emoji wordt veel gebruikt om iets te laten zien is grappig, aangenaam of verrassend. Geweldig voor bijna elke verrassende situatie.

Rolling op de vloer lachen emoji

De ๐Ÿคฃ rollen op de vloer lachen Emoji toont een gezicht met gekreukelde ogen, een traan die uit elk oog komt, en een grote open lachen. Deze emoji wordt vaak gebruikt om hysterisch gelach en extreme hilariteit over te brengen.

Zany Face Emoji

De ๐Ÿคช Zany Face Emoji toont een illustratie van een geel gezicht met een brede grijns, grote, witte ogen, een groter dan de andere, en in een wilde, cocteyed expressie. Deze emoji wordt gebruikt als je goofy handelt, plezier hebt, of in een gekte stemming, enz.

Bearend gezicht met lachende ogen emoji

Het ๐Ÿ˜ stralende gezicht met glimlachende ogen Emoji toont een geel gezicht met gelukkige ogen en toothy grijns, vergelijkbaar met het ๐Ÿ˜„ grijnzende gezicht met lachende ogen maar met tanden. Sommige Emoji-providers tonen hoofdtanden, kleine letters of beide. Deze Emoji wordt gebruikt om geluk, lachen, opwinding en vervulling te geven.

Hoe emoji’s in uw branding te gebruiken
We zijn al door informatie gegaan, laten we nu het hebben over plezier en controle. Ja, deze twee gaan hand in hand. Wil je mensen lachen, maar je wilt er ook voor zorgen dat je humor geen andere mensen pijn doet. Dit is erg belangrijk. U wilt niet worden geannuleerd!

Als u op zoek bent naar voorbeelden over hoe u humor in sociale media-advertenties kunt opnemen, bekijk dan hoe Zomato het doet. Bijna al hun advertenties hebben emojis en humor erin, en hun immense Facebook-volgende is het bewijs dat hun strategie effectief is. Ze hebben miljoenen likes en volgers!

Ga niet overboord
Bij het gebruik van Emojis in sociale media is het laatste wat je wilt doen je post met te veel emojis. Waarom? De reden is eenvoudig. Het kan de berichten verstoren. Je publiek kan te afgeleid worden door de emoji’s of het lijkt misschien te irritant of spammy en zou je merkindruk kunnen verminderen.
Onthoud dat Emojis emoties overbrengen. Stel je voor dat iemand drie uur recht over iets laat lachen dat grappig is, maar niet echt zo grappig. Griezelig, toch? Het is hetzelfde als het opzetten van een reeks lachende emoji, een na de ander.

Vergeet niet dat Emojis uw inhoud of sociale media-berichten markeert. Je kunt een punt maken en verbinding maken met je publiek met slechts รฉรฉn emoji. Het kledingmerk, hand in zak doet dit heel goed. Elke emoji weerspiegelt de inhoud die ze gebruiken, en ze hebben een specifiek merkvoice-relaid-back, casual en leuk. Welke emoji die ze gebruiken ook logisch is voor het product.

Sluit de Emoji aan op uw merk
Emojis kan voor veel e-commerce-merken werken, maar dat betekent niet dat het een maat is bij alle soorten situaties. Als Emojis niet geschikt is voor uw merk en toon, kunt u uw doelgroep beledigen of conflicterende merkberichten maken. Dat is niet goed. Als u bijvoorbeeld een advocatenkantoor met veel bedrijfsclients bent, zou een geschokt of ๐Ÿ˜‰ gezichtsvlak of ๐Ÿ˜‚ LACHING EMOJI, in de kop van de Kopline van uw Facebook-fan-pagina op zijn plaats of zelfs ongepast lijkt. Als je merk leuk en eigenzinnig is, ga dan ervoor!

Leg de aandacht van je publiek vast
Op de juiste manier. Naast uw superspecifieke industrie Emoji, kunt u ook een paar emoji’s gebruiken die zeker zijn – winnaars van vele niches. Waarom zijn ze winnaars? Ten eerste zijn ze populair. Ten tweede gebruiken veel Netizens ze, en zoals zij. Als ze in je sociale media-berichten worden weergegeven, is een goede manier om aandacht te vestigen op je product en om je merk te humaniseren. Veel mensen gebruiken het, veel mensen identificeren het, die het overall relateerbaar maakt.

Emoji’s om je post relatable te maken
Wekker emoji

De โฐ alarmklok Emoji is een illustratie van een rode wekker zittend op twee korte benen met twee clangers zat bovenop. Het wordt gebruikt in posten om urgentie te benadrukken en om de noodzaak van onmiddellijke actie te verhogen. Je ziet het ook in posten gerelateerd aan tijd, sport, aan de verandering in het seizoen. Als u een product verkoopt met een beperkte tijdaanbieding, en u richt op meer klikken, is dit een prachtig symbool dat moet worden gebruikt.

Vuur emoji

De ๐Ÿ”ฅ Fire Emoji toont een foto van een brandende vlam. De vlam is oranje, geel en wit. De Fire Emoji benadrukt iets dat afhaakt of ontsteking, wordt ook gebruikt om aan te geven dat iets uitstekend, opwindend of koel is. Functioneert als vervanging van het woord “verlicht”, een populair, duizendjarig slangwoord om partijen en andere leuke gebeurtenissen te beschrijven. Je kunt ook meer weten over deze heetste emoji op onze blog!

Stop Sign Emoji

Het ๐Ÿ›‘ stopbord Emoji toont een rode achthoek. Als je dit ziet, wat doe je dan automatisch? Stop, toch? Dat is precies wat we willen dat ons publiek doet wanneer ze onze advertenties zien. Veel landen gebruiken het als een stopbord om een โ€‹โ€‹persoon of een groep mensen in hun tracks te stoppen.

Verbaasd gezicht emoji

De ๐Ÿ˜ฒ verbaasde gezicht Emoji toont een geel gezicht met een open mond, verhoogde wenkbrauwen en verraste ogen. Deze emoji geeft ontzag, bewondering, verbazing of opwinding. Heb je ooit een ๐Ÿ˜ฒ verbaasd gezicht Emoji online gezien en vroeg je af waar het om gaat? Dit symbool creรซert een gevoel van intriges, omdat de meeste mensen willen weten waar alle gedoe over gaat. Als u een nieuw product onthult, probeert u een verkoop of een nieuw evenement te aankondigen, deze emoji te gebruiken om de aandacht te vangen.

Glimlachend gezicht met zonnebril emoji

Het ๐Ÿ˜Ž Glimlachend gezicht met zonnebril Emoji toont een illustratie van een geel gezicht, een paar zwarte zonnebril, gedragen om de ogen te beschermen tegen de stralen van de zon. Deze emoji geeft een gevoel van prestatie op een koele, niet zo arrogante manier. Mensen gebruiken het symbool om iemand of iets te beschrijven als cool, chill of easygo. Het symbool fungeert ook als een stand-in voor de gevoelens van “OK” of “Uitstekend”.

Houd het positief
Heb je gehoord van het gezegde: “Je kunt meer bijen vangen met honing dan azijn?” Het is waar. Alles. Het leven is hard. Mensen zien er niet van om een โ€‹โ€‹merk te zien op hun Facebook, Twitter of Instagram Fan-pagina, tenzij het merk het heeft over een bijzondere belangenbehartiging zoals dierenmishandeling of seksuele intimidatie. Maar als u probeert een product in uw bericht te verkopen, houd het dan positief. Happy Emojis zoals de verschillende lachende emoji’s, zijn geweldige manieren om het merk positief te houden.

Praten als een echte persoon
We weten allemaal dat een echte persoon toegang heeft tot de sociale media-accounts van uw bedrijf, dus u hebt niets te verliezen door te klinken als een mens. Gebruik dezelfde taal, emoji’s en het algehele jargon dat je als een mens zou doen. Overeenkomen met de toon van je stem aan de doelgroep van je merk. Als u bijvoorbeeld een ziekteverzekering verkoopt en ouderen gepensioneerden uw doelgroep componeren, zou het misschien het beste zijn om te relaxen op de gelijktijdige lachende emoji-post.

Teken je berichten
Dit is een eenvoudige maar effectieve manier om uw merk te humaniseren. Maak een kop, voeg kopie toe aan uw berichten, plaats een geschikte emoji en eindig met een naam. De naam van degene die de post heeft geschreven, natuurlijk. Een naam toevoegen aan uw sociale updates is een geweldige manier om een โ€‹โ€‹gezicht aan uw merk te plaatsen. Het geeft je publiek een duidelijker en beter beeld van de persoon die ze praten, waardoor de interactie persoonlijker wordt.

Leer hoe je je verontschuldigt
Het is prima om menselijke emoties te tonen op de sociale media-accounts van je merk. Als uw bedrijf een fout maakt, geeft u toe dat u een fout hebt gemaakt en dat het spijt van het. Het laat zien dat je mens bent, en dat je merk om zijn klanten geeft. Plaats een ๐Ÿ˜ข huilende gezicht emoji of ๐Ÿ˜ฅ verdrietig maar opgelucht gezicht Emoji aan het einde van je verontschuldiging voor een dramatisch effect, maar doe dit spaarzaam. Je wilt niet overdreven cutesy kijken, het kan ze nog onbetwist maken met de prestaties van je product of de kwaliteit van de service die je verstrekt.

Conclusie

En daar heb je het! We hopen dat je hier gemotiveerd en geรฏnspireerd bent om je sociale media-pagina’s op te spannen. Met een zorgvuldige planning van een Emoji-strategie van sociale media, kunt u uw merk helpen en uw bedrijf instellen om te profiteren.
Opgemerkt moet worden, als u in eerste instantie de volgers van uw pagina van uw sociale media na een week of een maand niet ziet ontploffen, raak niet ontmoedigd. Wanneer je er een social media-post opzet, door haak of door crook, zullen mensen reageren op wat je hebt geschreven. En als je eenmaal hun aandacht hebt, kunt u Emoji’s gebruiken om op een meer persoonlijk niveau verbinding te maken.
Vergeet niet dat het tijd kost om rapport met klanten te ontwikkelen, dus je moet zowel aanhoudend als patiรซnt zijn. Echter, als je eenmaal een goede verstandhouding hebt ontwikkeld, is er geen keer terug! Vervolgens vertellen uw klanten hun familie, vrienden en collega’s die hun vrienden zullen vertellen .. Weet waarschijnlijk hoe dit eindigt. Voordat je het weet, heeft je merk al een miljoen volgers! Dat is de beste manier om een โ€‹โ€‹online bedrijf te laten groeien, in de snelle, consumentgestuurde, digitale markt van vandaag.

Search Emojis: