Hoe de 🔫 pistool emoji en andere controversiële emojis 🍔 de manier vormgeven, zien we dingen

Emojis zijn snel ’s werelds grootste vorm van communicatie. Elke dag sturen mensen 60 miljoen emoji’s op Facebook. Op Instagram bevat bijna 50 procent van de opmerkingen Emojis! Elk jaar neemt het Woordenboek van Emoji toe. Dit jaar zijn 117 nieuwe ontwerpen gepland voor vrijgave. Naarmate de Emoji-wereld groter wordt, doe dan hoe we dingen zien, we zijn meer open voor andere manieren van denken; We zijn gevoeliger voor de behoeften van anderen. Om hier meer in te halen, laten we het verhaal achter de 🔫 geweer emoji bekijken.

Geweer emoji

Het 🔫-pistool Emoji is een illustratie van een revolver, een pistool met een draaiende cilinder, meerdere kamers, en ten minste één vat voor het schieten. In 2016 heeft de Unicode-standaard het Gun Emoji onder Unicode 6.0 uitgebracht, de eerste versie van de Unicode-standaard om Emoji te ondersteunen. Het geweer emoji behoorde tot de baanbrekende partij Emoji’s.

Gun emoji op andere platforms

Bijna elk belangrijk online platform ondersteunde de Unicode-standaard. Apple, Google, Samsung, Facebook en Twitter ontwierp hun geweer emoji om op een revolver te lijken. Microsoft was de enige andere, Microsoft’s versie was een funky alien ray-pistool, die uiteindelijk veranderde in een revolver.

Negatieve effecten van het pistool Emoji

Wie zei dat emoji’s geen impact hebben in de wereld was 100 procent verkeerd. Of het met opzettelijk of onopzettelijk, het Gun Emoji heeft een grote hoeveelheid problemen veroorzaakt, net zoals het echte World-object dat het vertegenwoordigt. In 2016 veroordeelde een Franse rechter een Franse man tot zes maanden in de gevangenis na het sturen van zijn ex-vriendin het Gun Emoji. Volgens het Franse Hof kan het bericht worden geïnterpreteerd als een dreiging van de dood.

Hetzelfde jaar kreeg een 12-jarige van Virginia in de problemen met de politie na het bedreigen van haar school met een boodschap voor sociale media die een 🔫 geweer emoji, 💣 bom emoji, en 🔪 keukenmes emoji bevatte. Het alarmerende nieuws bracht de Groep New Yorkers aan tegen Gun Geweld om een ​​Twitter-campagne te lanceren en Apple te forceren om het geweer emoji te verwijderen omdat het geweld bevordert. De groep gebruikte de hashtag #disarmthephone in al hun tweets.

Apple verandert zijn geweer emoji

Misschien gaf Apple in de druk, of misschien begonnen ze voorzichtiger te zijn. We kennen misschien nooit de waarheid erachter, maar wat we weten is, wanneer Apple iOS 10 uitrolde, de tiende grote release van het IOS Mobile-besturingssysteem, het Tech Company verwijderde het pistool Emoji en verving het met een felgroene en oranje squirt pistool.

Apple rally’s tegen het geweer emoji

Apple drukte naar verluidt het Unicode Consortium om een ​​geweer emoji te verwijderen uit de lijst van nieuwe Emoji-kandidaten in 2016. De technische gigant vertelde het consortium dat het geen geweer op zijn platforms zou ondersteunen en vroeg het niet in een emoji te worden gemaakt.
De klachten van Apple werkten. Mark Davis, de Unicode-president, bevestigde dat de Rifle Emoji wordt weergegeven in de officiële Unicode-tekendatabase, maar verschijnt niet op elk Emoji-toetsenbord.

Samsung verandert zijn geweer emoji

Het heeft hen twee jaar mee genomen om het te doen, maar ze deden het! In 2018 schakelde Samsung zijn gun emoji uit voor een nieuw speelgoedgeweer. Het oude pistool Emoji had een bruine handvat en de andere delen waren zilver, terwijl het nieuwe geweer emoji zo onschuldig uitzag als onschadelijk, met een donkergroen lichaam, oranje trigger en witte en oranje cirkel op zijn kant. Gebruikers van de Samsung Galaxy S9 hebben voor de eerste keer het nieuwe Gun Emoji zien. Samsung omvatte het speelgoedpistool in de release van 2018 verpakt in 2018 met de Galaxy S9.

Twitter verandert zijn geweer emoji

In 2018 kondigde Twitter verschillende wijzigingen aan in de Twemoji 2.5-update. Een van de grootste veranderingen die betrof het pistool Emoji voor een waterpistool. Volgens een Twitter-vertegenwoordiger werd de verandering gemaakt voor het belang van consistentie, om te matchen hoe de Emoji op andere platforms kijkt.

Google verandert Gun Emoji

In 2018 volgde Google Apple’s Lead door de ontwerprichting van Apple te bijpassen. Ze veranderden zijn Google Gun Gun Emoji, van een cartoon revolver naar een fel oranje squirt-pistool. Veel mensen geloofden dat Google’s drastische beweging meer een politieke verklaring was, omdat de controversiële parkland-opnamen in hetzelfde jaar plaatsvond. De schietpartij van Parkland gebeurde in februari 2018, toen een schutter vuur op een middelbare school opende in het park, Florida, het doden van 17 mensen en het verwonding van 17 anderen.
Google Product Manager Agustin-lettertypen zeiden dat het bedrijf voorzichtig was met het veranderen van het geweer emoji omdat ze zo compatibel willen zijn met andere systemen mogelijk. Gezien het feit dat Apple, Samsung en Twitter de verandering van wapens naar waterpistolen maakten, dacht Google, maar dat het al veilig zou zijn om hetzelfde te doen.

Gun emoji vandaag

Tegenwoordig bestaat de term “Gun Emoji” niet. Bijna alle online platforms en besturingssystemen gebruiken het woord 🔫 pistool voor deze emoji. Apple, Google, Facebook, Windows, Twitter en Samsung gebruiken nu afbeeldingen van waterpistolen of spuitende pistolen als vervanging voor het pistool. Alleen JoyPixel, Gmail en Softbank gebruiken nog steeds het klassieke pistool of revolver.

Facebook en Instagram Ban perzik en aubergine emojis

In de Emoji-wereld weet je nooit wat je krijgt. Symbolen hebben betekenissen die je nooit dacht dat ze hadden! Net als de 🍆 aubergine en 🍑 Peach Emoji, die dacht dat ze een seksuele ondertoon hadden? De perzik Emoji is een illustratie van een perzikfruit met groene bladeren en soms een stengel, terwijl de aubergine emoji een beeld is van een heldere paarse aubergine met een bladsysteem.

Onlangs hebben de twee emoji’s een nieuwe laag van betekenis gevolgd. Zoals zijn fuzzy, een gespleten uiterlijk lijkt op een sappig achtereinde, kwam de Peach Emoji snel voor billen op sociale media en in sms-berichten, terwijl sommige mensen de aubergine emoji gebruikten om een ​​penis te vertegenwoordigen, meestal vanwege zijn fallische uitstraling.

Vorig jaar brachten Facebook en Instagram updates uit naar hun richtlijnen, waarbij het publiek op een seksuele manier een emoji met behulp van een gebruiker is verbannen. Dit omvatte de Peach Emoji en Aubergine Emoji. Op basis van de bijgewerkte richtlijnen verwijdert Facebook en Instagram de Emoji als deze naast een direct of indirect verzoek om seks of naaktafbeeldingen is. Emojis bedekkende peuken, tepels, enz. En andere gevoelige delen van het lichaam waren ook verboden.

Gele emoji controverse

Apple bevond zich opnieuw in warm water na het vrijgeven van de Mac OS X Yosemite, de 11e grote release van OS X, Apple’s desktop- en serverbesturingssysteem voor Macintosh-computers. Een nieuw, geel gezicht emoji kwam met het besturingssysteem. Velen verondersteld dat de gele huidkleur Aziaten vertegenwoordigt. Dit ontving veel gemengde reacties.

Racistisch geel emoji?

Sommige gebruikers dachten dat de gele emoji te geel was. Ze dachten dat de emoji’s eruit zagen alsof ze leden aan geelzucht. Anderen waren meer dankbaar, ze steunden het gele gezicht Emoji omdat het betekende dat Aziaten meer vertegenwoordigd waren.

Nu was hier het probleem. Apple heeft het gele gezicht emoji niet afgesloten om Aziaten te vertegenwoordigen. Blijkbaar verving de gele emoji de witte emoji als de standaard emoji. Wanneer u op de gele EMOJI drukt, ziet u verschillende huidtoonkleuren voor de gebruiker om uit te kiezen. Apple geplukt geel omdat het de kleur van de traditionele smiley is. Niets meer niets minder. Zodra de waarheid uitkwam, stierf het probleem een ​​natuurlijke dood.

Gorilla en clown emojis

Wat hebben een gorilla en een clown gemeen? Afgezien van circushandelingen, niet veel. Dat gezegd hebbende, het is begrijpelijk hoe de 🦍 gorilla en de 🤡 clown of de 🤡 clown face emoji controverse veroorzaakten nadat ze in 2016 in een iOS-update waren opgenomen. Gebruikers dachten dat Apple de griezelige clown-bandwagon reed. Helaas in hetzelfde jaar begonnen mensen met clownkostuums de mensen over de hele wereld terroriseren.

Harambe de gorilla

Mensen werden ook achterdochtig over de 🦍 gorilla emoji. De Gorilla herinnerde mensen van Harambe, een mannelijke gorilla-opname en doodde in de dierentuin van Cincinnati in mei 2016. Een driejarige jongen klom in een gorilla-behuizing in de dierentuin Cincinatti. Harambe greep en sleepte de jongen. Apple heeft noch bevestigd of ontkend geen verband met Harambe en het Scary Clown-incident. Misschien deed Apple het voor publiciteit, of misschien was het een slechte timing? Je gok is net zo goed als de onze.

Dikke emoji

Gelukkig, verdrietig, boos, dit zijn allemaal gevoelens. Maar is dik een gevoel? Een tijdje dacht Facebook dus. In 2015 bracht Facebook een “gevoel dik” emoji uit, een beeld van de gebruikelijke smiley, maar met een dubbele kin. Dit trok meteen de IRE van veel gebruikers. Voor hen, als vet geen gevoel is, waarom is het dan daar?
De feministische groep, bedreigde lichamen, onder leiding van Catherine Weingarten speerpunt een campagne tegen de Emoji. De groep heeft zelfs een petitie gecreëerd over Change.org die meer dan 15.000 handtekeningen genereerde. Volgens bedreigde lichamen moedigde de Emoji het lichaam aan het schamen en de spot met dikke mensen. In het begin weigerde Facebook de Emoji te veranderen, maar later gaf, de naam van de Emoji te veranderen van “Feel Fat”, om ‘je gevuld’ te voelen.

LGBT EMOJIS

LGBT-onderwerpen zijn altijd controversieel, zelfs als ze in Emojis verschijnen. Apple weet dit zo goed. In 2015 bevond Apple zich onder onderzoek door de Russische politie. De technische reus werd beschuldigd van het bevorderen van homo-propaganda.
Omdat Rusland een conservatief land is en relaties van dezelfde seks worden fronched, leek de LGBT Emoji’s zich af te voeren van de wetten van Rusland, die het gebruik van LGBT-afbeeldingen, LGBT-tekens en andere LGBT-gerelateerde koopwaar verbieden. De “aanstootgevende beelden” omvatten Emojis van ouders van hetzelfde geslacht, Gay Pride-vlaggen, enz. Deze afbeeldingen waren onderdeel van de iOS IOS 8.3-besturingssysteemupdate van Apple.
LGBT Emojis is ook onder vuur gekomen in Indonesië. Zoveel dus dat de Indonesische regering alle online platforms heeft besteld om alle LGBT-gerelateerde emoji’s uit hun systeem te verwijderen. Het is interessant om op te merken, in tegenstelling tot Rusland, homoseksualiteit is niet illegaal in Indonesië, maar is nog steeds een taboe onderwerp.

Rolstoel emoji

In 1968 ontwierp Susane Koefoed het eerste ♿ rolstoelsymbool Emoji. Het ontwerp liet een persoon zonder hoofd zien, rechtop zit in een rolstoel. Het symbool ging daarna verschillende versies door.

Een van de meest populaire versies, geïntroduceerd in een emoji in iOS, toonde het individu om naar voren te staan ​​als in beweging. Getiteld van het “toegankelijke pictogram”, werd de Emoji afgewezen door de internationale organisatie voor standaardisatie en verboden door de Amerikaanse regering om discriminerend te zijn voor gehandicapten.

De ontwerpers van het toegankelijke pictogram zijn niet uitgeschakeld, wat een probleem werd voor sommige mensen. Sommige mensen dachten alleen gehandicapte mensen het recht om gehandicapten-gerelateerde symbolen te ontwerpen, omdat ze de behoeften van gehandicapten beter kennen dan wie dan ook.

Handmatige rolstoel emojis

In februari 2019 heeft het Unicode Consortium verschillende invalidatie-gerelateerde emoji’s uitgebracht met mensen in gemotoriseerde en handmatige rolstoelen. Voor de 🦽 handmatige rolstoel Emoji toonde de Emoji een foto van een rolstoel die door de gebruiker wordt aangeduid door de wielen handmatig met de hand te rollen. Het consortium bracht zowel mannelijke als vrouwelijke versies van deze Emoji vrij.

Gemotoriseerde rolstoel emojis

Wat betreft de 🦼 gemotoriseerde rolstoel Emoji, het ontwerp van dit symbool is als de handmatige versie, maar met een motor. De versies 2019 waren meer goed ontvangen dan de vorige ontwerpen. Afgezien van het bekijken van meer realistisch, organisaties zoals de Amerikaanse Raad van de blinde, cerebrale Palsy Foundation, en nationale associatie van dove gespeeld een groot deel. Ze hielpen bij de ontwikkeling van het ontwerp en vervulden het verzoek om mensen met gehandicapten hun symbolen te ontwerpen.

Veel ado over een hamburger

Onderschat nooit de kracht van fastfood en emoji’s. In 2017 zag Google precies hoe krachtig die twee dingen kunnen zijn wanneer een tweet over Google’s 🍔 Hamburger Emoji viraal ging. Social Media Analyst Thomas Baekdal vergeleken de burger van Google naar Apple’s Hamburger. De kaas op Apple’s 🍔 Hamburger Emoji ging op de top van de pasteit, terwijl de kaas op Google’s hamburger onder de vleespatty en op de top van het onderbroodje ligt.

“Ik denk dat we een discussie moeten hebben over hoe Google’s Burger Emoji de kaas onder de hamburger plaatst, terwijl Apple het op de top zet,” tweeted Baekdual. Mensen hebben de controversiële 17.000 keer geretweet en gaf 1.500 opmerkingen op de juiste positionering van de kaas.

Kaas op de top van een pasteitje

Op een verrassende beurt van de gebeurtenissen antwoordde Google CEO Sundar Pichai op de Tweet van Baekdual. Pichai zei dat hij alles zal laten vallen om het probleem op te lossen. Pichai bleek een man van zijn woord te zijn. In slechts een paar dagen verhuisde de kaas van de bodem van de hamburger naar de top van de pasteit.

Conclusie

Om te concluderen, zei romanschrijver Tom Robbins ooit: “Onze overeenkomsten brengen ons naar een gemeenschappelijke grond, onze verschillen stellen ons in staat om gefascineerd te zijn door elkaar. We kunnen hetzelfde zeggen over hoe we reageren op emoji’s. Emojis brengt ons samen. Hoe we ze waarnemen, laat ons zien hoe anders we zijn.

Anders zijn is oke. We kunnen verschillende manieren kiezen om zonder dat een van ons verkeerd is. Als iets niet goed bij ons past, is het goed om onze mening te geven. Voordat we echter op sociale media gaan of voordat we die e-mail typen, moeten we ook duidelijk zijn over onze intenties en doelen. Willen we mensen helpen? Of willen we gewoon ruis maken? Waarom doen we wat we doen?

Sommige mensen denken alleen maar omdat ze zich verstoppen achter een computerscherm, ze kunnen altijd gemeen zijn. Dat is niet goed. De digitale wereld en de fysieke wereld zijn meer op elkaar dan mensen denken. Acties uitgevoerd in de digitale wereld hebben ook echte gevolgen.

Defamatierechten zijn echt. Wanneer iemand de reputatie van een ander over sociale media beschadigt, kunnen mensen de beledigende partij aanklagen en vragen om vergoeding voor de schadevergoeding die ze hebben aangehouden. Cyberbulllying is echt. Cyberbulllying is wijdverspreid in de wereld en is verkeerd en sociaal onaanvaardbaar. Afhankelijk van de staat zijn straffen tot $ 1.000 en een jaar in de gevangenis. Niemand wil naar de gevangenis gaan. Om dit op te lossen is echt eenvoudig. Controleer altijd je hart en denk altijd voordat je klikt!

Search Emojis: